VEELGESTELDE VRAGEN

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN ZIJN ER?

Bij Nº FIVE kunt u kiezen om met de volgende betalingsmogelijkheden uw order af te ronden:

– IDEAL
– PayPal
– Creditcard

 

IS HET MOGELIJK OM MEERDERE KORTINGSCODES TE GEBRUIKEN?

Helaas is het niet mogelijk om meerdere kortingscodes met elkaar te combineren. 

Wij streven ernaar om uw order diezelfde dag nog te verzenden. Dit houdt in dat u uw bestelling doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen in huis hebt. Echter kan het voorkomen dat een van onze bezorgdiensten het drukker heeft dan normaal (voornamelijk gedurende de feestdagen), wij zullen dit dan uiteraard communiceren met u. 
 
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een verzendbevestiging met daarbij een Track & Trace Code, waardoor u uw levering van PostNL (NL) of DPD (EU) kunt volgen.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Jammer dat het item niet helemaal is wat u in gedachten had!  Het is bij ons mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen. Klik hier voor meer informatie. 

KAN IK MIJN BESTELLING GRATIS RETOURNEREN?

Nee helaas zijn de retourkosten voor eigen rekening en bent u als klant zelf verantwoordelijk voor de afhandeling hiervan. Het is geheel aan u middels welke verzendmaatschappij u uw order retourneert, echter is het wel verstandig om het verzendbewijs te bewaren tot u de terugbetaling heeft ontvangen. Klik hier voor meer informatie. 

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

De retourvoorwaarden van Nº FIVE zijn als volgt:

– Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden.
– Het te retourneren item dient ongedragen te zijn.
– Het te retourneren item moet verpakt worden in de originele verpakking.
– Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen.

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kunt u deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als u het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dient u dit aan te geven en bent u zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.

WAT IS HET RETOURADRES?

Nº FIVE
Parkweg 17
5282 SM BOXTEL

Nederland

RETOURFORMULIER

Het retourformulier kunt u hier downloaden. Het is geen probleem als u het formulier niet kunt uitprinten, echter vragen wij u dan wel om een papier bij uw retour te voegen met daarop het ordernummer, uw naam, uw rekeningnummer, de items die retour komen en de reden van retour. Zonder gegevens is een retour verwerken niet mogelijk.

WAT IS HET RETOURTERMIJN?

U heeft het recht om uw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen het retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

WAT ZIJN DE GARANTIEVOORWAARDEN?

Op een item gekocht via de webshop van Nº FIVE hanteren wij een garantietermijn van 12 maanden na aankoop. Mocht jouw tas, bagstrap of een andere leather creation helaas kapot gaan, neem dan contact met ons op en stuur een foto van het defect. Wij kunnen dan samen naar een geschikte oplossing kijken. 

Onderstaande klachten vallen niet onder de garantie:

1. Uitzonderlijke slijtage

2. Beschadiging door nalatigheid

3. Water, val of stootslijtage

4. Afbreken van slotje/hengsel door het te vol stoppen van de tas

 

WAT IS HET GARANTIETERMIJN?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 12 maanden. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heeft u een andere klacht, neem dan contact op met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en uw ordernummer. Onze klantenservice neemt uw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met u naar de beste oplossing.

MIJN BESTELLING IS NIET HELEMAAL COMPLEET OF CORRECT, WAT NU?

Onze excuses dat uw order niet helemaal juist is, er is waarschijnlijk iets misgegaan bij de verwerking van uw bestelling. In dat geval vragen we u om direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van het probleem en uw ordernummer. Onze klantenservice neemt uw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met u naar de beste oplossing.

HET PRODUCT WAT IK GRAAG WILDE BESTELLEN IS UITVERKOCHT, KOMT DEZE NOG TERUG?

I’m sorry! Wij doen ons uiterste best om alle items zo snel mogelijk aan te vullen, maar doordat onze producten met de hand gemaakt worden duurt het soms iets langer. Uiteraard houden wij u hiervan zo goed mogelijk op de hoogte en streven wij ernaar om uw favoriete leather creation zo snel mogelijk weer voorradig te hebben! Bij het uitverkochte product kunt u uw e-mailadres achterlaten, dan krijgt u het als eerste te weten zodra het product weer op voorraad is! 

WAT HOUDT EEN PRE-ORDER IN?

Een pre-order houdt in dat wij op dat moment geen fysieke voorraad hebben van het item, maar we hebben wel de zekerheid dat dit item binnenkort bij ons geleverd zal worden. Als u een pre-order plaatst, betekent dit dat u het item koopt en dus reserveert. In de productomschrijving van het item staat beschreven wanneer we verwachten dat de pre-order wordt verzonden.

Let op: bestaat uw order uit meerdere items, dan sturen wij de gehele order pas op als deze compleet is. Helaas is het niet mogelijk om de andere items uit de order al eerder uit te sturen. In de omschrijving van het item kunt u de geschatte levertijd van de pre-order terugvinden. 

We gaan er natuurlijk niet vanuit dat er iets misgaat omtrent de pre-order. Mocht dit door overmacht toch het geval zijn, krijgt u uiteraard uw geld terug. 

IS HET MOGELIJK OM EEN BESTELLING TE ANNULEREN OF TE WIJZIGEN?

Helaas is het niet mogelijk jouw bestelling te wijzigen in ons systeem. Maar je kunt wel een mailtje sturen naar info@number-five.nl met jouw ordergegevens om aan te geven wat je eventueel wilt wijzigen of annuleren. Mocht de bestelling nog niet in behandeling zijn dan kunnen we kijken wat we kunnen betekenen. Helaas is er geen garantie dat een bestelling altijd kan worden aangepast.